هنر نزد ایرانیان است وبس
 
سی یا 30
سی یا 30
 
دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : پرویز

هنر نزد ایرانیان است و بس

در چند روز اخیر اخباری از تایید صلاحیت نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد. اما نکته ای که تعجب همگان را در حوزه ی انتخابیه برانگیخت رد صلاحیت محمد رسول محنت فر بود.

اما چگونه می شود که این سرباز پرافتخار اسلام و ولایت که آرمانش سربازی و پا در رکابی ولی امر مسلمین بوده و هست به استناد به عدم التزام به ولایت فقیه و اسلام رد صلاحیت می شود؟

آنچه از کنار هم گذاشتن این تکه های پازل بدست می آید احساس خطر افرادی است که محنت فر و دیگر کاندیدهای سرآمد را خطری برای منافع خود می دانند، چرا که مطمئناً با حضور آنها جایی برای این افراد باقی نخواهد ماند و باید بار و بندیل خود را بسته و عزم ترک پست و ... کنند.

آنچه واضح و روشن است حضور افرادی مطمئن و ولایت مدار در دستگاه های کشور است، حال چه برسد به ارگان مهمی مانند دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی!!! می تواند به ذهن کسی حتی خطور کند که کوچکترین عضو دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور به محنت فر که از چهره های تاثیرگذار و شناخته شده اطلاعاتی در غرب کشور می باشد؟!

شنیده ایم و می دانیم که چگونه دستگاه های پر توان اطلاعاتی کشور عرصه را بر دشمنان این مرز و بوم تنگ کرده و هر روز بر ترس و هراس آنها از قدرت مانور اطلاعاتی کشور عزیزمان ایران افزوده می شود. چگونه کسانی که کوچکترین تلاش و کوششی برای امنیت این کهن بوم و بر انجام نداده و نخواهند داد تائید می شوند؟! اما کسانی که برای این خاک عزیز جانفشانی ها کرده اند و همواره جان بر کف ولایت بوده اند تائید نمی شوند؟!

مگر امنیت و آسایش که بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی است را امثال محنت فر برای این مردم و این کشور به ارمغان نیاورده و حفظ نمی کنند؟!

مگر امثال محنت فر نبودند و نیستند که جنایتکارانی چون ریگی را به بند قانون و مجازات کشیده و می کشند؟!

 تا به حال اندیشیده اید که برای اینکه شما با فراغ بال دستتان را در جیبتان بگذارید و همراه خانواده تان از اوقات فراغتتان لذت ببرید و با امنیت کامل ایام را بگذرانید چه کارهایی صورت می گیرد؟

چه خون های پاکی که در این راه ریخته نشده و چه جان های عزیزی که دچار نقصان نشده اند؟! اندیشیده اید زمانی که شما در خواب ناز هستید چه چشمانی با عشق به این خاک و بوم و عشق به ولایت باز است و خواب با چشمانشان غریبه گشته؟! و ...

 آری دوستان سرباز گمنام امام زمان شعار نیست، داستان نیست، افسانه نیست. حقیقتی است که باید با توجه به تمامی مسائل ذکر شده و بسیاری دیگر از مسائل که من و شما از آن بی خبریم پاس داشته و تکریم شود. اما با دیدن این اوضاع یاد آن جمله مشهور می افتم که " هنر نزد ایرانیان است و بس " زیرا که این تنها از قومی هنرمند چون ما برمی آید که تمامی این خدمات و جانفشانی ها را به پستوی فراموشی بسپاریم.

 قابل توجه شما دوستان عزیز و همچنین خدمتگزاران در دستگاه های تصمیم گیرنده و خصوصاً شورای محترم نگهبان : بنویسیم محمد رسول محنت فر ، بخوانیم سرباز گمنام امام زمان (عج).

در پناه حق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سی یا 30 و آدرس sword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 12913
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


كد موسيقي براي وبلاگ



هنر نزد ایرانیان است وبس

سی یا 30

سی یا 30

<-PostContent->
ادامه مطلب
نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com